Rozwiązania

Customer Interaction Center (CIC) jako korporacyjna platforma komunikacyjna. Niezawodne, zunifikowane rozwiązanie dla przedsiębiorstwa.

Customer Interaction Center (CIC) stworzone przez Interactive Intelligence. Programowa platforma komunikacyjna typu wszystko-w-jednym od jednego dostawcy w porównaniu z wielopunktowymi systemami sprzętowymi, pochodzącymi od wielu dostawców. Pracująca w środowisku Windows. Wykorzystującą protokół SIP. Wyposażona w zestaw zintegrowanych wyspecjalizowanych aplikacji, stworzonych z myślą o potrzebach współczesnych, multimedialnych centrów kontaktowych.

Rozwiązania

Kontakt

Telefonix Sp. z o.o.
ul. Chłopickiego 7/9 lok. 68 
04-314 Warszawa
Polska 

biuro@telefonix.pl
tel. +48 (22) 673 18 86 
fax +48 (22) 673 06 87


Profesjonalne Doradztwo

Służymy wiedzą oraz doświadczeniem zdobytym na przestrzeni lat!


Czas to pieniądz

Wdrożenie naszych usług pozwoli Tobie i Twoim pracownikom zaoszczędzić czasu.


Nasi klienci

Posiadamy bogate CV, zaufały nam firmy światowej sławy! Przekonaj się do nas i Ty!


Osiągnij Sukces!

Nasze rozwiązania pozwolą na osiągnięcie obraneg celu! Osiągnij sukces z Telefonix!