Usługi post-wdrożeniowe

Wsparcie, serwis, szkolenia

czwartek, 28 styczeń 2016 00:00

Szkolenia

Posiadaną wiedzą i doświadczeniem dzielimy się z naszymi klientami. Organizuje szkolenia dla instalatorów, administratorów lub użytkowników rozwiązań Interactive Inteligence. Szkolenia obejmują szeroką tematykę związaną z teleinformatyką oraz szczegółami systemu CIC. Administratorzy IT po naszym szkoleniu są w stanie sami administrować systemem CIC co korzystnie wpływa na koszty utrzymania systemu. Jeżeli jesteś zainteresowany wypełnij formularz i wyslij.

czwartek, 28 styczeń 2016 00:00

Serwis

Rozszerzeniem usługi wsparcia lub samodzielną usługą jest realizacje wszystkich zadań związanych z rozwojem, modyfikacją lub pielęgnacją systemu. Usługi mogą być wykonywane zgodnie z umową zapewniającą ryczałtowe rozliczanie wykonywanych prac jak również gwarantujące terminowość realizacji wszystkich zleceń. Oczywiście realizujemy zlecenia od firm z którymi nie jesteśmy związaniu umowami. Wykonujemy tez zlecenia jako podwykonawcy dla integratorów.

Jesteśmy w stanie rozszerzyć posiadany przez państwa system o każdy z dostępnych komponentów z bardzo rozległej palety CIC. Wykonujemy tez zlecenia jako podwykonawcy dla integratorów. Jesteśmy w stanie rozszerzyć posiadany przez państwa system o każdy z dostępnych komponentów z bardzo rozległej palety CIC. Wykonujemy prace integracyjne z systemami klient lub firm trzecich, Wykonujemy modyfikacje systemu CIC zgodne ze zleceniami i potrzebami klienta – modyfikacja handlerów. 

 

Posiadamy gotowe modyfikacje:

  • Integracje systemu CIC z platforma SMS C Polkomtela. Użytkownicy CIC mogą wysyłać oraz odbierać wiadomości SMS. SMS’y mogą być dystrybuowane w systemie na zasadach ACD.
  • Funkcja wstrzymująca nagrywanie w chwili autoryzacji karty kredytowej z możliwością powroty do nagrań,
  • Funkcja automatycznie logująca wybranych użytkowników do systemu bez konieczności używania aplikacji. Sprawdza się w zastosowaniach telefonii biznesowej gdzie pracownicy posiadają ograniczony dostępu do komputera.
czwartek, 28 styczeń 2016 00:00

Wsparcie

Specjalizujemy się w usługach polegających na objęciu systemu telekomunikacyjnego Klienta wsparciem technicznym na wypadek awarii systemu. Zapewniając poziomi odpowiednim dla wymagań ustalonych w umowie - SLA Service Level Agreement z możliwą opcją 24/7/365. Posiadamy stok zapasowego sprzętu więc w przypadku awarii gwarantujemy sprzęt rezerwowy umożliwiający dalsze działanie systemu do czasu usunięcia usterki, naprawy, Zdalne monitorowanie systemu - nasza firma posiada stanowiska stałego nadzoru nad systemem klienta. Sami monitorujemy stan sprawności systemu. Służymy pomocą - tzw. ”Help Desk” – lokalny administrator lub upoważniona osoba może zgłosić zapytanie drogą telefoniczną, e-mail lub faxową.

 

Usługi

Kontakt

Telefonix Sp. z o.o.
ul. Chłopickiego 7/9 lok. 68 
04-314 Warszawa
Polska 

biuro@telefonix.pl
tel. +48 (22) 673 18 86 
fax +48 (22) 673 06 87


Profesjonalne Doradztwo

Służymy wiedzą oraz doświadczeniem zdobytym na przestrzeni lat!


Czas to pieniądz

Wdrożenie naszych usług pozwoli Tobie i Twoim pracownikom zaoszczędzić czasu.


Nasi klienci

Posiadamy bogate CV, zaufały nam firmy światowej sławy! Przekonaj się do nas i Ty!


Osiągnij Sukces!

Nasze rozwiązania pozwolą na osiągnięcie obraneg celu! Osiągnij sukces z Telefonix!