Wsparcie

Specjalizujemy się w usługach polegających na objęciu systemu telekomunikacyjnego Klienta wsparciem technicznym na wypadek awarii systemu. Zapewniając poziomi odpowiednim dla wymagań ustalonych w umowie - SLA Service Level Agreement z możliwą opcją 24/7/365. Posiadamy stok zapasowego sprzętu więc w przypadku awarii gwarantujemy sprzęt rezerwowy umożliwiający dalsze działanie systemu do czasu usunięcia usterki, naprawy, Zdalne monitorowanie systemu - nasza firma posiada stanowiska stałego nadzoru nad systemem klienta. Sami monitorujemy stan sprawności systemu. Służymy pomocą - tzw. ”Help Desk” – lokalny administrator lub upoważniona osoba może zgłosić zapytanie drogą telefoniczną, e-mail lub faxową.

 

Kontakt

Telefonix Sp. z o.o.
ul. Chłopickiego 7/9 lok. 68 
04-314 Warszawa
Polska 

biuro@telefonix.pl
tel. +48 (22) 673 18 86 
fax +48 (22) 673 06 87


Profesjonalne Doradztwo

Służymy wiedzą oraz doświadczeniem zdobytym na przestrzeni lat!


Czas to pieniądz

Wdrożenie naszych usług pozwoli Tobie i Twoim pracownikom zaoszczędzić czasu.


Nasi klienci

Posiadamy bogate CV, zaufały nam firmy światowej sławy! Przekonaj się do nas i Ty!


Osiągnij Sukces!

Nasze rozwiązania pozwolą na osiągnięcie obraneg celu! Osiągnij sukces z Telefonix!